Sănătate și frumusețe – L2Frenzy

Sănătate și frumusețe – un ghid practic pentru subiecte legate de sănătate și frumusețe: dietă, slăbire, sport, recreere, nutriție.

3 căi ca să scapi de celulită

3 căi ca să scapi de celulită


Cremele devin un ajutor neprețuit în lupta cu celulita, însă nu sunt suficiente. Pentru a i se diminua aspectul, coaja de portocală trebuie combătută prin mai multe căi.

Mesajul dermatologilor nu este deloc încurajator: celulita nu dispare niciodată, dar, din fericire, poate fi atenuată chiar până la stadiul în care devine insesizabilă. Dacă deja pielea de pe coapse și fese seamănă cu o coajă de portocală, e timpul pentru o declarație de război! Cum o bătălie se câștigă doar dacă te bazezi pe arme eficiente și pe o strategie bine pusă la punct, iată cu ce-ți propunem să începi:

Perie și masează!

Ca ingredientele să lucreze eficient, pielea trebuie debarasată de celulele moarte. Perierea pielii este una dintre cele mai bune metode pentru acest lucru. Unde mai pui că aduce un beneficiu important în combaterea celulitei: stimularea circulației și a drenajului limfatic.

Cum să faci. Ai nevoie de o perie cu coadă lungă, pe care s-o folosești ușor pe toate zonele corpului și din păr natural, care să curețe eficient fără să rănească pielea. Este indicat să faci această periere pe uscat, curățarea fiind mai eficientă. Dacă masajul ți se pare prea dur, încearcă pe pielea umedă! Masează de la extremități către inimă, cu mișcări lungi și ferme, ca și când ai peria un cal, până ce pielea capătă culoarea roz.

După ce ai curățat pielea, fă un duș pentru a îndepărta toate impuritățile și apoi aplică o loțiune anticelulitică, masând-o până ce este perfect absorbită!

Fă mișcare!

Dacă depui efort fizic regulat, stimulezi circulația și accelerezi arderea grăsimilor. Exercițiile care pun la treabă o mare parte din grupele musculare te vor ajuta să diminuezi rapid celulita.

1) Cum să faci. Alege un tip de exerciții cardio sau aerobe (mers pe bandă, bicicletă, stepper, aerobic, fitness, înot, alergat) pe care să le practici regulat, de cel puțin două ori pe săptămână, timp de 50-60 de minute, iar acasă, fă zilnic un alt set de exerciții.

  • Stai în picioare, cu tălpile depărtate la nivelul umerilor și flexează genunchii, ca și când ai vrea să te așezi pe un scăunel. Repetă de 30 de ori.
  • Din aceeași poziție, fandează un picior în față și încearcă să nu atingi solul cu celălalt genunchi. Repetă de 20 de ori cu fiecare picior.
  • Stai culcată pe o parte cu genunchii flexați. Ține tălpile lipite în timp ce ridici cât poți de mult genunchiul de deasupra. Repetă de 30 de ori pe fiecare picior.  

Mănâncă inteligent!

Apariția celulitei este strâns legată de dietă. Dacă sunt alimente care favorizează instalarea ei, există unele care ne ajută s-o diminuăm. Este important, ca odată începută lupta, să ai grijă ce mănânci. E indicat să elimini carbohidrații sau o mare parte din ei, dulciurile, alcoolul și alimentele sărate. În schimb, mărește cantitățile de legume bogate în fibre, fructe și iaurt, dar nu ocoli carnea slabă sau peștele. Cele mai bune alimente sunt țelina, varza, prazul, pătrunjelul, cireșele și ananasul. Pentru eficiență maximă consumă-le crude!

Rate this post